Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2012 05 23, 21:30

Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
 test 
Författare Meddelande
Kommunikationsminister
Användarvisningsbild

Inlägg test
Måste kolla om forumet Stinsen fungerar det senaste inlägget på forumet är gjort idag,tror det var 06,58 i morse 2011-12-01 inte ett inlägg på hela dagen,såg det är lika många som på modellbyggarforum?????
och dom har ett trettiotal medlemmar och här är det väl en bra bit över 2000
bermod

2011 12 01, 17:26
Moderator
Användarvisningsbild

Inlägg Re: test
Aktiviteten går upp och ner. Satt själv härom veckan och tänkte på samma sak och kikade på grann Forumet, och där var det ännu mindre aktivitet än här och nästa dag omvänt. Tror en del hoppar mellan forumen beroendes på om det finns någon tråd man är intresserad av. Det har jag gjort och tycker Forumen kompletterar varandra bra.

Att tänka på är ju att det är December månad. Det är Julbord med jobb & vänner, det är Julklappar som skall handlas. Det märks över allt. På mina tränings pass så blir de mindre och mindre ju närmare Julafton man kommer. Och i Januari vänder det.

Och siffran på antalet medlemmar kan ju omöjligen stämma. Jag har sagt det förut och tror det är så att det finns många som registrerat sig men inte vart nöjda med sitt alias, bytt e-post adress och glömt sina inloggningsuppgifter, och likaså många som vänt i dörren. Tror inte vi är mer än 500-750 medlemmar. Tror även det är så på grann forumet.

Jag hade tyckt det varit kul att få veta hur många det igentligen är som är aktiva medlemmar, d.v.s som loggar in och läser på forumet och medlems hörnan.

2011 12 01, 18:18
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 2 inlägg ]