Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2019 07 24, 0:33

Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
 Ma loket ny drivlina,ljudkuliss och ljus. 
Författare Meddelande
Tågvärd

I senaste utgåvan av Allt om Hobby, vilket jag skulle vilja kalla "Allt om tåg" finns artikel om Jecos Ma loket bra beskrivet. Jag läste artikeln med stort behag och noterade att jag hade köpt den första versionen sedan i somras 2013. Artikeln gav vid handen att alla Ma lok sändes tillbaka till Kina för nykonstruktion av chassit,nytt ljus som i verkligheten,samten helt ny ljudkuliss. Gjorde slag i saken åkte direkt till Västberga fick en ny drivlina dvs chassi och behöll min bruna kåpa med TJOJ märkning. Vill med detta ge en stor eloge till Jan Wallins son Jimmy som utan tvekan bytte ut den gamla drivlinan.
Precis nu går loket för inkörning på min bana. Jag blev mycket nöjd kanske överraskad över dess gångegenskaper i växelgator med formidabel krypkörning.
Ljudfunktionerna blev mycket lyckade i denna version, med hela klara ljud. Passar också på att ge eloge till Rocos nya köraggregat Z21 den svarta.vilket gav mig en enkel omprogrammering av lokadress 33!! inte03 som brukligt! sedan följde 16 nya ikoner i Z21appen i min Iphone.Väldigt förnöjsamt, roligt.
Det kan tilläggas också att efter snart 1 1 /2 år som Z21 har funnits på marknaden blev en succe med möjligheter med uppdateringar från nätet.
Detta gäller i skrivande stund bara för dem som kör androida smarta mobiler. Roco har sänt mig info att en Udater för Apple kommer att utvecklas om någon månad.mycket med licenser och dylikt.Med denna nya app behövs ej nedladdning till din dator med krångliga nerstängningar av Virus program och äppningar av diverse portar.Resultate blir nu att samtliga körkontoller kan köras i Z21:an inte illa va!!! / MVH Rocopalle

2014 02 01, 17:50
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 1 inlägg ] 

Nyheter mjhobby.se