|
|
Bli medlem •
FAQ
• Sök • Logga in
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
Tågklareraren
VD
|
 Luciatåg hos SWB
Någon som vet om SWB kommer att ha något "Lucia-tåg" i år? SA borde väl veta? Försökte kolla på deras hemsida, men den är ungfär lika uppdaterad som stentavlorna med Moses 10 budord...
/Stefan(som var på luciatåget i fjol o tyckte det var jättetrevligt!)
_________________ holmbergs-el.se - We got the power!
|
| 2009 11 25, 19:57 |
|
 |
|
Mats Gudmundson
Tågvärd
|
 Re: Luciatåg hos SWB
Nja... ingen aning  . Men BMJK Kommer att ha det  . Mvh Mats G
|
| 2009 11 28, 23:30 |
|
 |
|
Anders W.
Biljettförsäljare
|
Visserligen är Moses tio budord gamla, men det finns fortfarande några, som försöker följa åtminstone de flesta av buden. Så även om vår hemsida är dammig och mossig, kan den intresserade tillskriva någon av de kontaktpersoner som där nämns. Ingen av oss är från Mose tid utan vid full vigör.
Annars är det absolut säkraste sättet att få veta mer om SWBs Luciatåg att bli medlem i föreningen och erhålla den information som utsänds till medlemmarna. Banbyggandet är i full gång och trafikspel under utarbetande.
Sedvanlig Järnvägsknut blir det lördagen den 16 januari 2010 med början kl. 13 i SWBs lokaler på Militärområdet, Regementsgatan, Viksäng, Västerås.
Hälsar Anders W.
|
| 2009 12 03, 21:15 |
|
 |
|
Tågklareraren
VD
|
Hej Anders! Tack för ditt svar! Jag tolkar det som att det inte blir något "Lucia-tåg" vilket jag finner tråkigt. Jag önskar er alla i klubben God Jul och hoppas att ert bygge framskrider.
/Stefan
_________________ holmbergs-el.se - We got the power!
|
| 2009 12 03, 23:06 |
|
 |
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|