Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2019 03 25, 14:48

Svara på tråd  [ 18 inlägg ] 
 Hemsida för min anläggning 
Författare Meddelande
Biljettförsäljare
Användarvisningsbild

Hej alla stinsenvänner. Jag har börjat att göra en hemsida där jag tänker skriva om min modelljärnväg och tankar som rör den och allt runt omkring på ett lättbegripligt och roligt sätt. Gå gärna in och kolla och lämna en kommentar tillbaka här på stinsen om vad du tycker, betänkt dock att jag är glad amatör både på hemsidor och modelljärnvägar. Än så länge har jag inte hunnit med att lägga in några bilder på anläggningen men det kommer inom kort.

http://madmikesmodeltrain.blogspot.se/

2014 08 24, 21:04
Profil WWW
Moderator
Användarvisningsbild

Ser ut att vara en bra början. Får kika närmare lite senare när det kommit lite mer material på hemsidan. Återkom gärna med rapporter här också.

Ha det bra.

2014 08 27, 21:28
Profil WWW
Biljettförsäljare
Användarvisningsbild

Har äntligen fått lite mer tid att uppdatera hemsidan med bilder. Har laddat upp 40 bilder på fyra av mina "moduler". Tyvärr har själva byggandet stannat upp lite grann pga den klassiska faktorn tidsbrist. Håll till god i alla fall. Bilderna ligger under rubriken modulbiler

2014 09 14, 6:42
Profil WWW
Biljettförsäljare
Användarvisningsbild

Har ändrat min hemsida till en blogg istället då det är enklare att uppdatera denna, mycket bilder för den som önskar

http://madmikesmodeltrain.blogspot.se/

2014 09 23, 19:26
Profil WWW
Moderator
Användarvisningsbild

Ser riktigt bra ut. :-tu

Ha det bra.

2014 09 24, 0:04
Profil WWW
Biljettförsäljare
Användarvisningsbild

Tog tag i lite ballastering idag och bifogar ett litet bildtips på hur man kan få Trix c-räls att se betydligt bättre ut med några enkla hjälpmedel.

Bild

2014 10 01, 12:15
Profil WWW
Biljettförsäljare
Användarvisningsbild