Nu är det morgonen efter och intrycken har fallit på plats hos mig en aning. Jag skriver in detta i "ursprungstråden" som inom kort kommer flyttas till "Träffar som varit" (antar jag...).
Förutsättningen för hela Dream-track är att alla deltagare som kommer och bygger upp en anläggning, utan er blir det ingen träff.
Jag vill rikta ett STORT och VARMT TACK till alla er som kom från när och fjärran för att bygga banorna på DT 2012!Min egna intryck från DT 2012 är att allt flöt på bättre än förr om åren även om det var mycket att "fixa" med under helgen. Viss förvirring om "tider" uppstod också men vi hade några diskussioner kring detta efter lördagens "galamiddag" och vi ska lägga lite arbete kring detta! För mig själv så var det ingen större stress utan det flöt på men var mycket jobb!
Jag tycker att de huvudmål jag under åren har försökt renodla höll bra. För mig är Dream-track en träff där alla ska kunna vara med, man träffas och har roligt (över "modulgränser") och vi visar upp vår hobby!
Vi hade drygt 160 modulmeter i H0 och drygt 70 i N som visades upp för lite fler än 670 betalande besökare, utöver dessa så kom alla under 12 (tror jag) in gratis så totalt var det nog över 800 personer och kikade i helgen.
Inom kort kommer en "enkät" ut, jag hoppas få ut den inom 1-3 dagar. På förekommen anledning så hoppas jag att alla kan avvakta summeringen innan vi får igång för heta debatter om saker kring DT12 på diverse forum, det kan kanske vara bra att smälta intrycken lite först... Jag vill inte hindra någon, men själv vill jag inte uttala mig om något förrän jag ser "hela bilden" från de som deltog i årets DT.
Återigen TACK till alla som var med, besökte och som var där som säljare! Hoppas ni hade lika roligt som jag!
Hälsar,
Anders Ö
PS. Jo, vi hade några Göteborgare med, men det är lite sent med den infon nu...