In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Jag har köpt en näve Roco-räls på auktion och bl.a fått några böjar som har artikelnummer 2407,men hittar inte detta art.nr. någonstans,har de fått ett nyare artikelnummer,kanske.Nån som vet?
Senast redigerad av Texxas 2010 04 30, 20:17, redigerad totalt 1 gång.
2010 04 02, 20:34
Texxas
Passagerare
Re: spårgeometri
Glömde skriva att det är Rocoräls jag undrar över
2010 04 30, 20:09
SuneSS
Passagerare
Texxas skrev:
Hej! Har Du fått svar på denna frågan? Det är i alla fall Roco's gamla nummer-serie före 1986. Jag kan återkomma med "nya" numret om Du vill och fortfarande behöver ha det..
Mvh Thomas
2010 08 16, 5:50
Texxas
Passagerare
SuneSS skrev:
Texxas skrev:
Hej! Har Du fått svar på denna frågan? Det är i alla fall Roco's gamla nummer-serie före 1986. Jag kan återkomma med "nya" numret om Du vill och fortfarande behöver ha det..
Mvh Thomas
Nej,jag vet fortfarande inte,så har du möjlighet att skriva vore jag tacksam!Kanske vet du om flera spårbitar som bytt nummer genom åren?Mvh Leif
2010 10 23, 20:24
Texxas
Passagerare
SuneSS skrev:
Texxas skrev:
Mvh Thomas
Jsg har hittat två mystiska till 2424 och 2426,vet du vad de heter nuförtiden?Mvh Leif
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori