|
|
Registrera • FAQ
• Sök • Logga in |
|
Sida 1 av 1
|
[ 3 inlägg ] |
|
Intresse för "moduljunta" i Halmstad
| av |
Meddelande |
|
Acke
Perrongsittare
|
 Intresse för "moduljunta" i Halmstad
Tänkte jag skulle sondera intresset för att dra igång en moduljunta i Halmstadstrakten.
Vad är då en moduljunta? Enkelt uttryckt, en samling modulintresserade som träffas regelbundet för att utbyta tips och erfarenheter kring modulbygge och ibland hjälpas åt med att bygga på varandras moduler. Tanken är att man i juntan skall kunna lära sig bygga moduler och att få möjlighet att testa dockning mot andra moduler, allt för att kunna ha fungerande grejor när man anmäler sig till olika träffar. Verkar det intressant att delta? Hör i så fall av dig med ett mail till mig så kan vi bestämma ett datum för att träffas och förutsättningslöst resonera om saken. Kanske en första träff i slutet av vecka 7. Du kan maila till: ake(byt-ut)annestadgard.se (byt-ut) ersätts med @ Med vänliga hälsningar Åke Dahlin
_________________ Min blogg om modulbygge.
|
| 2010 02 08, 8:24 |
|
 |
|
Acke
Perrongsittare
|
 Re: Intresse för "moduljunta" i Halmstad
På lördag den 20/2 kl 12.00 träffas vi på Konditori Regnbågen i Halmstad. Det finns plats för fler, vill du vara med kan du skicka ett mail till: ake(byt-ut)annestadgard.se (byt-ut) ersätts med @ Mvh Åke Dahlin
|
| 2010 02 15, 22:36 |
|
 |
|
Acke
Perrongsittare
|
 Re: Intresse för "moduljunta" i Halmstad
Lördagen den 6/3 träffas vi igen, den här gången för att titta lite mer på hur man går till väga vid modulbygge.
Det finns plats för fler, vill du vara med kan du skicka ett mail till: ake(byt-ut)annestadgard.se (byt-ut) ersätts med @ Mvh Åke Dahlin
|
| 2010 02 28, 8:51 |
|
 |
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 3 inlägg ] |
|